Hoe voel jij je bij de ‘toestand in de wereld’? Dagelijks komen we op wat voor manier dan ook in aanraking met alle spanningen die er zijn in de wereld, onder meer via de social media. Op zich prima: zonder spanning geen leven.
Het kan echter zijn dat je je wilt afschermen voor negativiteit. In het begin zal dit lijken te werken, alleen: lijden schijnt toch bij het leven te horen. Het is overal om ons heen, naast ook de heel mooie dingen.
vrede_met_onvrede_yogacapelle
Vrede met onvrede. Hoe dan …?
Wij zèlf zijn vrede of onvrede.
Jij en ikzelf zijn DE schakels die ervoor zorgen dat het universum niet in stukjes uiteenvalt. Nou ja, een beetje gechargeerd 🥴, maar… toch is het waar. Jij en ik zijn persoonlijk verantwoordelijk voor wat wij zelf in de wereld vorm geven: opbouwend of vernietigend.

